Yumurta Diyeti ile 15 günde 15 kilo verin!

Protein açısından varlıklı bir besin kaynağı olan yumurta kilo vermenizde en büyük muavin. İştah kapatmak için en uygun gıda olan yumurta odaklı bu diyetle 15 günde 15 kilo tahsis etmek muhtemel…

Yeni Asır’da yer alan habere tarafından bu müthiş yumurta diyeti ile ivedi zamanda fazla etkin bir netice yakalayabilirsiniz. 15 gün içinde sonuçları alabileceksiniz.

Bu 15 gün boyunca her beşinci günden daha sonra iki gün ara vermeniz gerekir. (bu nedenle perhiz ara verme günleri de dahil edinmek üzere toplam 21 gündür). Diyet bittikten daha sonra, 7- 15 kilo kaybedeceksiniz. Farklı kronik hastalığı olan halk müziği için bu diyetler hekim kontrolü aşağıda olmalıdır.

Yumurta Diyeti ile 15 günde 15 kilo verin!

YÜKSEK PROTEİN İÇERİYOR

Bu diyetin asıl maddesi haşlanmış yumurtadır. Yumurtanın protein açısından varlıklı bir besin kaynağı olduğunu bilmeyen yoktur.

Her yumurta 6.28 gram protein içerir. Ayrıca, vücut fonksiyonu için gerekli dokuz amino asit içerir: A, B2, B12, B5, D ve E vitaminleri.

Yüksek protein içeren gıdalar, kilo vermede fazla asistan olurlar. Yumurtalar iştah kapatmak için yerinde yiyeceklerdir. Çoğu yumurta diyeti duymuş olabilirsiniz en kolayı bu liste.

1. Gün

Sabahleyin: Beyaz kahve, 1 dilim kepekli ekmek, 1 haşlanmış yumurta
Ara öğün: 1 meyve (tercih senin)
Öğle yemeği: 150 gram haşlanmış tavuk eti, sebze çorbası, doğranmış yumurta ile yeşil salata
Ara öğün: 1 meyve (seçim senin)
Akşam yemeği: 1 küçük orkinos, 1 dilim kepekli ekmek, 1 domates

2. Gün

Sabahtan: Beyaz kahve, 1 dilim kepekli ekmek, 1 haşlanmış yumurta
Ara öğün: Meyveli yoğurt
Öğle yemeği: 150 gram beyaz balık, tavuk çorbası, 100 gram domates salatası (zeytinyağı ile hazır)
Ara öğün: 2 haşlanmış yumurta
Akşam yemeği: Sebze çorbası, 1 dilim kepekli ekmek

3. Gün

Sabahtan: Beyaz kahve, 1 dilim kepekli ekmek, 1 ufak patates
Ara öğün: 2 haşlanmış yumurta
Öğle yemeği: 200 gram spagetti, etli çorba, yeşil salata
Ara öğün: Meyveli yoğurt
Akşam yemeği: 2 omlet, 1 dilim kepekli ekmek

4. Gün

Sabahleyin: 1 fincan nehir, 1 dilim kepekli ekmek, 1 yemek yemek kaşığı tereyağı, 1 yemek kaşığı organik bal
Ara öğün: 1 meyve (seçim sizin)
Öğle yemeği: 200 gram dana eti, ıspanak çorbası, yeşil salata
Ara öğün: 1 meyve (seçim sizin)
Akşam yemeği: 1 dilim kepekli ekmek, 1 yeşil biber, 50 gram haşlanmış pirinç, 100 gram tavuk eti

5. Gün

Sabah: 1 kadeh limonata, 1 dilim kepekli ekmek, 1 sosis, 1 yemek yemek kaşığı hardal
Ara öğün: 1 haşlanmış yumurta
Öğle yemeği: 150 gram tavuk eti, 100 gr haşlanmış yeşil fasulye, 1 dilim kepekli ekmek
Ara öğün: Meyveli yoğurt
Akşam yemeği: 1 dilim kepekli ekmek, 2 tane sosis ve tercihe kadar salata…

Kaynak: Kadınca Blog

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s